ADMINISTRACJA

Koordynator Centrum Obsługi Pacjenta

Pallmed Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy SOL, lidera w opiece domowej i długoterminowej na całym świecie. Naszą misją jest dostarczanie wysokiej jakości usług medycznych, z naciskiem na wentylację mechaniczną, żywienie dojelitowe oraz medycynę paliatywną.

Tworzymy zespół 2,5 tys. specjalistów działających dla dobra ponad 3 tys. pacjentów w całym kraju.

Pallmed to miejsce, gdzie medycyna spotyka się z nowoczesnymi technologiami i empatią.

Dołącz do naszego zespołu  jako

Koordynator Centrum Obsługi Pacjenta

Wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta – mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
  • umiejętność organizacji pracy w systemie zmianowym,
  • nastawienie na myślenie rozwiązaniami i ciągłe doskonalenie pracy własnej oraz zespołu,
  • umiejętność osiągania celów biznesowych przy jednoczesnym budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji w zespole,
  • zdolności analityczne dążące do optymalizacji procesów operacyjnych,
  • umiejętność pracy z danymi, tworzenie raportów i statystyk,
  • zdolności przywódcze,
  • odpowiedzialność i dojrzałość w relacjach z interesariuszami spółki,
  • skuteczność w działaniu pod presją czasu oraz w warunkach stresowych,
  • wysokie standardy etyczne i kultura relacji.

Mile widziane:

  • znajomość procedur związanych z dokumentacją medyczną i rozliczeniami NFZ,
  • umiejętność rejestracji pacjentów i nadzoru nad obiegiem dokumentacji,
  • zrozumienie procesów rozliczeniowych w systemie ochrony zdrowia.

Na czym będą polegać Twoje główne zadania? Twoją rolą będzie:

  • zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem obsługującym procesy w Centrum Obsługi Pacjenta (prowadzenie działań w zakresie: rekrutacji, planowania i organizacji czasu pracy, szkoleń stanowiskowych, rozwojowych, rocznej oceny pracowniczej),
  • projektowanie, zarządzanie i nadzór nad całością procesów i procedur wewnątrz struktur działu,
  • zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (organizacja pracy zmianowej, grafiki, urlopy),
  • dbałość o relacje z pacjentem – rozwiązywanie trudnych sytuacji i skarg, poprawa jakości obsługi,
  • dbałość o ścisłą współpracę z zespołem medycznym w celu zapewnienia płynności świadczeń medycznych, w tym: monitorowanie i przypominanie o obowiązkach związanych z dokumentacją medyczną, wyjaśnianie procedur związanych z rozliczeniami i wynagrodzeniami, bieżące przygotowanie, nadzorowanie i przekazywanie danych do wypłaty personelu, stały kontakt z personelem medycznym w zakresie wyjaśniania rozbieżności i nieprawidłowości formalnych,
  • optymalizacja procesów i tworzenie procedur mających na celu podnoszenie jakości i bezpieczeństwa świadczeń.

Ciekawa pozycja to nie wszystko, co dla Ciebie mamy. Możesz także liczyć na: 

  • umowę o pracę w pełnoetatowym wymiarze,
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • Kartę MyEdenred LunchPass,
  • Kartę MyEdenred Sport i Kultura,
  • prywatną opiekę medyczną (Lux Med) – dbamy o Twoje zdrowie, zapewniając dostęp do profesjonalnej opieki medycznej,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pakiet emerytalny PPE w pełni opłacany przez pracodawcę,
  • dostęp do platformy e-learningowej,
  • dofinansowanie do wypoczynku,
  • bony świąteczne,
  • wyprawki szkolne,
  • stawiamy na rozwój, więc masz ogromne możliwości kształtowania swojej ścieżki kariery poprzez udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych w ramach Akademii Pallmed,
  • bezpłatne miejsca parkingowe zlokalizowane nieopodal naszego biura przy ul. Ogińskiego 2 w Bydgoszczy,
  • rozwój kompetencji cyfrowych w obszarze ochrony zdrowia.

 

Dołącz do nas!

Jeśli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie i chcesz pracować w firmie, która łączy misję, innowacje i rozwój – czekamy na Twoje CV. Aplikuj i twórz z nami przyszłość opieki zdrowotnej!

 

Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy zapraszamy do przesyłania swojego aktualnego CV na adres e-mail: rekrutacja@pallmed.pl 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY