Koordynator Centrum Obsługi Pacjenta
Pallmed Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy SOL, lidera w opiece domowej i długoterminowej na całym świecie. Naszą misją jest dostarczanie wysokiej jakości usług medycznych, z naciskiem na wentylację mechaniczną, żywienie dojelitowe oraz medycynę paliatywną.
Tworzymy zespół 2,5 tys. specjalistów działających dla dobra ponad 3 tys. pacjentów w całym kraju.
Pallmed to miejsce, gdzie medycyna spotyka się z nowoczesnymi technologiami i empatią.
Dołącz do naszego zespołu jako
Koordynator Centrum Obsługi Pacjenta
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta – mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
- umiejętność organizacji pracy w systemie zmianowym,
- nastawienie na myślenie rozwiązaniami i ciągłe doskonalenie pracy własnej oraz zespołu,
- umiejętność osiągania celów biznesowych przy jednoczesnym budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji w zespole,
- zdolności analityczne dążące do optymalizacji procesów operacyjnych,
- umiejętność pracy z danymi, tworzenie raportów i statystyk,
- zdolności przywódcze,
- odpowiedzialność i dojrzałość w relacjach z interesariuszami spółki,
- skuteczność w działaniu pod presją czasu oraz w warunkach stresowych,
- wysokie standardy etyczne i kultura relacji.
Mile widziane:
- znajomość procedur związanych z dokumentacją medyczną i rozliczeniami NFZ,
- umiejętność rejestracji pacjentów i nadzoru nad obiegiem dokumentacji,
- zrozumienie procesów rozliczeniowych w systemie ochrony zdrowia.
Na czym będą polegać Twoje główne zadania? Twoją rolą będzie:
- zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem obsługującym procesy w Centrum Obsługi Pacjenta (prowadzenie działań w zakresie: rekrutacji, planowania i organizacji czasu pracy, szkoleń stanowiskowych, rozwojowych, rocznej oceny pracowniczej),
- projektowanie, zarządzanie i nadzór nad całością procesów i procedur wewnątrz struktur działu,
- zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (organizacja pracy zmianowej, grafiki, urlopy),
- dbałość o relacje z pacjentem – rozwiązywanie trudnych sytuacji i skarg, poprawa jakości obsługi,
- dbałość o ścisłą współpracę z zespołem medycznym w celu zapewnienia płynności świadczeń medycznych, w tym: monitorowanie i przypominanie o obowiązkach związanych z dokumentacją medyczną, wyjaśnianie procedur związanych z rozliczeniami i wynagrodzeniami, bieżące przygotowanie, nadzorowanie i przekazywanie danych do wypłaty personelu, stały kontakt z personelem medycznym w zakresie wyjaśniania rozbieżności i nieprawidłowości formalnych,
- optymalizacja procesów i tworzenie procedur mających na celu podnoszenie jakości i bezpieczeństwa świadczeń.
Ciekawa pozycja to nie wszystko, co dla Ciebie mamy. Możesz także liczyć na:
- umowę o pracę w pełnoetatowym wymiarze,
- motywacyjny system wynagrodzeń
- Kartę MyEdenred LunchPass,
- Kartę MyEdenred Sport i Kultura,
- prywatną opiekę medyczną (Lux Med) – dbamy o Twoje zdrowie, zapewniając dostęp do profesjonalnej opieki medycznej,
- ubezpieczenie grupowe,
- pakiet emerytalny PPE w pełni opłacany przez pracodawcę,
- dostęp do platformy e-learningowej,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- bony świąteczne,
- wyprawki szkolne,
- stawiamy na rozwój, więc masz ogromne możliwości kształtowania swojej ścieżki kariery poprzez udział w szkoleniach, kursach, konferencjach branżowych w ramach Akademii Pallmed,
- bezpłatne miejsca parkingowe zlokalizowane nieopodal naszego biura przy ul. Ogińskiego 2 w Bydgoszczy,
- rozwój kompetencji cyfrowych w obszarze ochrony zdrowia.
Dołącz do nas!
Jeśli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie i chcesz pracować w firmie, która łączy misję, innowacje i rozwój – czekamy na Twoje CV. Aplikuj i twórz z nami przyszłość opieki zdrowotnej!
Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy zapraszamy do przesyłania swojego aktualnego CV na adres e-mail: rekrutacja@pallmed.pl