ADMINISTRACJA

Asystent/ka Zarządu (Bydgoszcz)

Główne obowiązki:

  • kompleksowe wsparcie Dyrektora Generalnego w codziennych zadaniach,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Dyrektora, 
  • sporządzanie dokumentów firmowych, zestawień i prezentacji, które zawładną umysłem,
  • łączenie kropek, których inni nie widzą,
  • bieżące raportowanie do Dyrektora z postępów prac poszczególnych działów spółki oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy Dyrektorem a innymi managerami spółki,
  • organizacja wyjazdów służbowych oraz współpraca w zakresie organizacji bieżących spraw zawodowych Dyrektora,
  • wspieranie naszego zespołu w misjach niemożliwych.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (kierunki administracyjne, prawnicze, ekonomiczne, biznesowe)
  • świetny język angielski zarówno w mowie i piśmie,
  • doświadczenie we wsparciu asystenckim managerów wyższego szczebla/członków zarządu biorących udział w zarządzaniu spółką,
  • zmysł dostrzegania szczegółów, który pozwoliłby Ci znaleźć igłę w stogu siana,
  • umiejętność wyłaniania porządku z chaosu,
  • niezbędne jest poczucie humoru i pozytywne nastawienie do powierzonych zadań,
  • poufność, lojalność i odpowiedzialność to kluczowe cechy dla tej roli, ponieważ pomagają budować relacje oparte na szacunku, a także utrzymać wysoką jakość pracy, co jest niezwykle istotne dla sukcesu organizacji.

 

Oferujemy:

  • umowa o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe (zależne od posiadanego doświadczenia),
  • Karta Lunch Pass,
  • Karta Sport i Kultura,
  • prywatna opieka medyczna,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie do nauki języków,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • bezpłatne miejsca parkingowe,
  • uczestnictwo w nowoczesnym systemie edukacyjno-szkoleniowym: Akademia Pallmed,
  • projekty w ramach międzynarodowej grupy Vivisol,

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY